Accessibility Tools

TAJUK

TRANSAKSI PERKHIDMATAN DALAM TALIAN

Transaksi (Maklum Balas) Perkhidmatan Dalam Talian (Online)
Bagi Tempoh 1 Januari hingga 30 September 2025

JENIS PERKHIDMATAN DALAM TALIAN/BULAN BILANGAN
JAN FEB MAC APR MEI JUN JUL OGOS SEPT OKT NOV DIS JUMLAH
*Maklum Balas Yang Diterima Daripada Orang Awam Melalui Laman Web Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) 1,017 1,077 1,082 1,386 1,111 1,050 1,514 1,146 1,031       10,441
*Maklum Balas Yang Diterima Daripada Orang Awam Melalui Aplikasi Telefon Pintar Respons Rakyat (RR 2.0) 952 1,356 1,112 1,361 1,180 982 1,165 1,073 933       10,105
JUMLAH 20,546

Nota: *Sumber Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) BPA Putrajaya, 30 September 2025