Petunjuk Prestasi Utama | Sasaran Tahun 2022 | Pencapaian Hingga 30 April 2022 |
Kadar Penyelesaian Keseluruhan Aduan.* | 80% | 66.37% |
Kadar Penyelesaian Aduan Kategori Biasa Dalam Tempoh 15 Hari Bekerja.* | 80% | 65.54% |
Indeks Kepuasan Pelanggan Luaran ** (Gred Maklum Balas Pelanggan: 5 bintang dan 4 bintang) |
68% | 74.44% |
Bilangan Surat Perakuan Kepada Agensi Kerajaan. (Perakuan merangkumi syor tindakan pembetulan dan tindakan pencegahan bagi penambahbaikan tadbir urus dan sistem penyampaian agensi Kerajaan.) |
19 surat perakuan | 4 surat perakuan |
Nota: * Sumber Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) pada 14 Mei 2022.
** Laporan CSI pada 14 Mei 2022.