Petunjuk Prestasi Utama | Sasaran Tahun 2020 | Pencapaian Hingga 30 November 2020 |
Kadar Penyelesaian Keseluruhan Aduan.* | 85% | 78.0% |
Kadar Penyelesaian Aduan Kategori Biasa Dalam Tempoh 15 Hari Bekerja.* | 75% | 40.3% |
Indeks Kepuasan Pelanggan Luaran ** (Gred Maklum Balas Pelanggan: 5 bintang dan 4 bintang) |
80% | 64.8% |
Bilangan Surat Perakuan Kepada Agensi Kerajaan. (Perakuan merangkumi syor tindakan pembetulan dan tindakan pencegahan bagi penambahbaikan tadbir urus dan sistem penyampaian agensi Kerajaan.) |
25 surat perakuan | 22 surat perakuan |
Nota: * Sumber Sistem Pengurusan Aduan Awam (SISPAA) pada 15 Disember 2020.
** Laporan CSI pada 15 Disember 2020.