Soalan Lazim   
|   Hubungi Kami   
 |  Aduan / Maklum Balas    
Peta Laman   

  Menyelesaikan aduan dengan cekap, adil dan berkesan;

 

  Meningkatkan kadar penyelesaian aduan yang diterima daripada orang awam;

 

  Menyedia dan meningkatkan kemudahan membuat aduan kepada orang awam;

 

  Memperkenalkan pembaharuan dan inovasi berasaskan aduan awam;

 

  Memberi khidmat nasihat kepada agensi bagi meningkatkan sistem pengendalian aduan awam yang berkesan;

 

  Mengesan isu-isu yang boleh menjadi punca aduan orang awam; dan

 

  Mendapatkan maklum balas orang ramai bagi meningkatkan sistem penyampaian perkhidmatan awam.

 

 

 

 

 

 

HUBUNGI KAMI

BIRO PENGADUAN AWAM

Pusat Governans, Integriti dan Anti-Rasuah Nasional (GIACC)
Jabatan Perdana Menteri
Aras 2 dan 3
Blok F10, Kompleks F
Lebuh Perdana Timur, Presint 1
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62000 Putrajaya

Tel: 603 8000 8000

 IMBAS / MUAT TURUN

     
 
Web Mobil   Respons Rakyat