Announcement

ONLINE SERVICES
 
 
sispaa check status

Lodge Complaint

Check Complaint Status

kaunteraduanbergerak-kab-diaeonmallterbaujohorbahrujohor-biJohor Bahru, Johor, 22 April 2018 - Program Kaunter Aduan Bergerak (KAB) Bil.5/2018 telah diadakan pada di Aeon Mall, Terbau, Johor Bahru, Johor. BPA Negeri Johor telah membuka kaunter aduan pada jam 10.00 pagi hingga 3.00 petang. Program KAB ini...
15april2018kaunteraduanbergerak-kab-didewanserbagunatamanmawarpasirgudangjohor-bi 15 April 2018, Dewan Serbaguna Taman Mawar, Pasir Gudang, Johor Bahru, Johor - BPA Negeri Johor telah membuka kaunter aduan pada jam 12.00 tengahari hingga 5.00 petang. Program KAB ini bertujuan memberikan kemudahan dan peluang kepada orang awam...
lawatankerjakpkepusatpanggilankecemasan999Lawatan kerja Ketua Pengarah, Biro Pengaduan Awam ke Pusat Panggilan Kecemasan 999(MERS) di Menara Telekom Malaysia, Bangsar Kuala Lumpur untuk melihat proses dan fungsi MERS 999 dalam pengendalian panggilan kecemasan yang diterima. YBhg Datuk Harjeet...
Annual Report Bulletin Research Brochures Speeches Others
Hala Tuju BPA

Quick Links

 

Online Transaction Report

Calendar

Gallery

ICT Secutiry Policy

perancangan kursus 

Rakyat Responz

Download

 borang aduan

Feedback Poll

Adakah BPA memudahkan anda menyalurkan aduan/maklumbalas?
 
CONTACT US
 
PUBLIC COMPLAINTS BUREAU
Prime Minister’s Department
Level 6, Block B1
Federal Government Administrative Centre
62502 Putrajaya, Malaysia
Tel: 603 8000 8000
Fax: 603 8888 3748, 8888 7778
Emel: webmaster[at]pcb.gov.my
  
 
LINKS
Institut Integriti Malaysia(IIM) Jabatan Perkhidmatan Awam(JPA) Ketua Setiausaha Negara MAMPU
myHealth bkpp 1 PEMUDAH 1mocc
Suruhanjaya Perkhidmatan Awam(SPA) my Government Suruhanjaya Pilihan Raya(SPR) Jabatan Perdana Menteri
 
 
QR code BPA
 
  rss  rss 
 
Go to top