Program Kaunter Aduan Bergerak (KAB) di Aeon Dato’ Onn, Johor Bahru, Johor

KABBIL.32018JOHORPADA11MAC2018-411 Mac 2018, Aeon Dato’ Onn, Johor Bahru, Johor - BPA Negeri Johor telah membuka kaunter aduan pada jam 10.00 pagi hingga 4.00 petang.

Program KAB ini bertujuan memberikan kemudahan dan peluang kepada orang awam untuk mengemukakan aduan, pertanyaan serta mendapatkan khidmat nasihat berhubung skop tugas dan bidang kuasa BPA sebagai makluman kepada orang awam yang hadir ke kaunter BPA. Selain itu, BPA Negeri Johor juga turut mempromosikan saluran aduan terbaru melalui aplikasi mobile Rakyat Responz kepada orang awam.

Dianggarkan sebanyak 40 orang pengadu telah hadir ke kaunter BPA bagi membuat pertanyaan dan khidmat nasihat. Sebanyak 2 orang telah memuat turun aplikasi Rakyat Responz dan tiada aduan yang diterima sepanjang program tersebut berlangsung. Petugas-petugas kaunter yang terlibat ialah Puan Norlina bt. Othman, En. Mohd Fadli b. Ab. Aziz dan En. Muhd Faid b. M. Frioz.

 

Disediakan oleh :

BPA Negeri Johor
12 Mac 2018

Lagi gambar

 
 
CONTACT US
 
PUBLIC COMPLAINTS BUREAU
Governance, Integrity and Anti-corruption Centre (giacc)
Prime Minister’s Department
Level 6, Block B1
Federal Government Administrative Centre
62502 Putrajaya, Malaysia
Tel: 603 8000 8000 
Emel: webmaster[at]pcb[dot]gov[dot]my
 
 
  
 
 
LINKS
Institut Integriti Malaysia(IIM) Jabatan Perkhidmatan Awam(JPA) Ketua Setiausaha Negara MAMPU
myHealth bkpp 1 jpm copy SPR
Suruhanjaya Perkhidmatan Awam(SPA) my Government
 
 
 
 
 
 
 
QR code BPA
 
  rss  rss 
 
 
   
 
 
Go to top