Soalan Lazim   
|   Hubungi Kami   
 |  Aduan / Maklum Balas    
Peta Laman   

KUALA LUMPUR, 13 Januari 2020- Susulan keputusan mesyuarat Jawatankuasa Tetap Pengaduan Awam (JKTPA) Bil 1/2019 bagi kertas Penambahbaikan Sistem Perkhidmatan Kaunter Menerusi Pengawasan CCTV dan Rakaman Audio, Biro Pengaduan Awam (BPA) mengorak langkah dengan menjadikan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) contoh kepada projek rintis tersebut.
Sebanyak 3 unit CCTV dipasang di Kaunter Khidmat Pelanggan, Jabatan Penguatkuasa DBKL dalam tempoh percubaan selama 3 bulan semasa projek rintis ini berjalan sebelum dipanjangkan kepada agensi dan jabatan lain.
Inisiatif pemasangan diketuai YBhg. Datuk Harjeet Singh, Ketua Pengarah BPA dan para pegawai BPA Ibu Pejabat.

HUBUNGI KAMI

BIRO PENGADUAN AWAM

Pusat Governans, Integriti dan Anti-Rasuah Nasional (GIACC)
Jabatan Perdana Menteri
Aras 6, Setia Perdana 1
Kompleks Setia Perdana
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62502 Putrajaya

Tel: 603 8000 8000

 IMBAS / MUAT TURUN

     
 
Web Mobil   Respons Rakyat