Info Korporat

Objektif

» Menyelesaikan aduan dengan cekap, adil dan berkesan;
» Meningkatkan kadar penyelesaian aduan yang diterima daripada orang awam;
» Menyedia dan meningkatkan kemudahan membuat aduan kepada orang awam;
» Memperkenalkan pembaharuan dan inovasi berasaskan aduan awam;
» Memberi khidmat nasihat kepada agensi bagi meningkatkan sistem pengendalian aduan awam yang berkesan;
» Mengesan isu-isu yang boleh menjadi punca aduan orang awam; dan
» Mendapatkan maklum balas orang ramai bagi meningkatkan sistem penyampaian perkhidmatan awam.
 
 
 HUBUNGI KAMI
 
BIRO PENGADUAN AWAM
Pusat Governans, Integriti dan Anti-Rasuah Nasional (GIACC)
Jabatan Perdana Menteri
Aras 6, Blok B1
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62502 Putrajaya, Malaysia
Tel: 603 8000 8000


 
 
 
PAUTAN
Institut Integriti Malaysia(IIM) Jabatan Perkhidmatan Awam(JPA) Ketua Setiausaha Negara MAMPU
myHealth bkpp 1 jpm copy SPR
Suruhanjaya Perkhidmatan Awam(SPA) my Government
 
 
 
 
 
 
 
QR code BPA
 
  rss  rss rss

 
 
 
Kembali ke atas