Kaunter Aduan Bergerak (KAB) di Aeon Mall, Terbau, Johor Bahru, Johor

phoca_thumb_l_2Johor Bahru, Johor, 22 April 2018 - Program Kaunter Aduan Bergerak (KAB) Bil.5/2018 telah diadakan pada di Aeon Mall, Terbau, Johor Bahru, Johor. BPA Negeri Johor telah membuka kaunter aduan pada jam 10.00 pagi hingga 3.00 petang. Program KAB ini bertujuan memberikan kemudahan dan peluang kepada orang awam untuk mengemukakan aduan, pertanyaan serta mendapatkan khidmat nasihat berhubung skop tugas dan bidang kuasa BPA sebagai makluman kepada orang awam yang hadir ke kaunter BPA. Selain itu, BPA Negeri Johor juga turut mempromosikan saluran aduan terbaru melalui aplikasi mobile Rakyat Responz kepada orang awam. Dianggarkan sebanyak 30 orang pengadu telah hadir ke kaunter BPA bagi membuat pertanyaan dan khidmat nasihat. Tiada pengunjung yang memuat turun aplikasi Rakyat Responz dan tiada aduan yang diterima sepanjang program tersebut berlangsung. Petugas-petugas kaunter yang terlibat ialah Puan Norlina bt. Othman, Puan Azura bt. Abd. Aziz dan En. Mohd Fadli b. Ab. Aziz 

 

 

Disediakan oleh :

BPA Negeri Johor

Lihat gambar

 
 
 HUBUNGI KAMI
 
BIRO PENGADUAN AWAM
Pusat Governans, Integriti dan Anti-Rasuah Nasional (GIACC)
Jabatan Perdana Menteri
Aras 6, Blok B1
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62502 Putrajaya, Malaysia
Tel: 603 8000 8000


 
 
 
PAUTAN
Institut Integriti Malaysia(IIM) Jabatan Perkhidmatan Awam(JPA) Ketua Setiausaha Negara MAMPU
myHealth bkpp 1 jpm copy SPR
Suruhanjaya Perkhidmatan Awam(SPA) my Government
 
 
 
 
 
 
 
QR code BPA
 
  rss  rss rss

 
 
 
Kembali ke atas