Transformasi SISPAA di LADA Langkawi

24172843 1972085316151814 652199802744827086 o PUTRAJAYA, 28 November 2017 - Perluasan SISPAA di Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA) dijangka bakal mentransformasi pengurusan aduan di agensi tersebut.

Perkara tersebut dibincangkan semasa lawatan kerja Pasukan Petugas Khas Pengurusan Maklum Balas LADA ke BPA Putrajaya.

Sesi Perkongsian pengurusan aduan awam dan SISPAA disampaikan oleh YBhg. Dato' Tengku Mohd Amin Tuan Sulaiman, Timbalan Ketua Pengarah Aduan BPA.

Delegasi LADA diketuai oleh Encik Mohd Tarmizi Bin Mohd Tajuddin, Penolong Pegawai Teknologi Maklumat diringi oleh Puan Sarah Binti Mohamad Arsad, dan Puan Juwita Binti Ismail.

 

Berita oleh:
Unit Komunikasi Korporat,
Biro Pengaduan Awam,
Jabatan Perdana Menteri.

Lagi gambar

 
 
 HUBUNGI KAMI
 
BIRO PENGADUAN AWAM
Pusat Governans, Integriti dan Anti-Rasuah Nasional (GIACC)
Jabatan Perdana Menteri
Aras 6, Blok B1
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62502 Putrajaya, Malaysia
Tel: 603 8000 8000
Emel: webmaster[at]pcb[dot]gov[dot]my

 
 
 
PAUTAN
Institut Integriti Malaysia(IIM) Jabatan Perkhidmatan Awam(JPA) Ketua Setiausaha Negara MAMPU
myHealth bkpp 1 jpm copy SPR
Suruhanjaya Perkhidmatan Awam(SPA) my Government
 
 
 
 
 
 
 
QR code BPA
 
  rss  rss 
 
 
   
 
 
Kembali ke atas