Transformasi SISPAA di LADA Langkawi

24172843 1972085316151814 652199802744827086 o PUTRAJAYA, 28 November 2017 - Perluasan SISPAA di Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA) dijangka bakal mentransformasi pengurusan aduan di agensi tersebut.

Perkara tersebut dibincangkan semasa lawatan kerja Pasukan Petugas Khas Pengurusan Maklum Balas LADA ke BPA Putrajaya.

Sesi Perkongsian pengurusan aduan awam dan SISPAA disampaikan oleh YBhg. Dato' Tengku Mohd Amin Tuan Sulaiman, Timbalan Ketua Pengarah Aduan BPA.

Delegasi LADA diketuai oleh Encik Mohd Tarmizi Bin Mohd Tajuddin, Penolong Pegawai Teknologi Maklumat diringi oleh Puan Sarah Binti Mohamad Arsad, dan Puan Juwita Binti Ismail.

 

Berita oleh:
Unit Komunikasi Korporat,
Biro Pengaduan Awam,
Jabatan Perdana Menteri.

Lagi gambar

 
HUBUNGI KAMI
 
BIRO PENGADUAN AWAM
Jabatan Perdana Menteri
Aras 6, Blok B1
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62502 Putrajaya, Malaysia
Tel: 603 8000 8000
Fax: 603 8888 3748, 8888 7778
Emel: webmaster[at]pcb.gov.my
 
 
PAUTAN
Institut Integriti Malaysia(IIM) Jabatan Perkhidmatan Awam(JPA) Ketua Setiausaha Negara MAMPU
myHealth bkpp 1 PEMUDAH 1mocc
Suruhanjaya Perkhidmatan Awam(SPA) my Government Suruhanjaya Pilihan Raya(SPR) Jabatan Perdana Menteri
 
QR code BPA
 
fb   twitter  rss
 
Kembali ke atas